Minggu, 10 April 2011

Rainbow Nails + Tutorial

Ben de bu gökkuşağı tırnaklar için en az sizin kadar heyecanlıydım, ne diyeyim ki çıkan sonuca bayıldııım :) Fazla konuşmadan adım adım yapılışa geçiyoruuz, aslında siz de göreceksiniz çok basit yalnızca çok vakit alıyor.

I was very excited about this rainbow nails and I loved the result. You will how I did step by step. It isn't hard to do but it takes too much time. 

1. sarı/ yellow

2. turuncu/ orange

3. pembe/ pink

4. mor/ purple

5. mavi/ blue

6. siyah çatlak oje/ black crack polish

Veee karşınızdaa!!! Here it is!!!




Ve kullandığım ojeler/ And the polishes that I used for this mani:
Soldan sağa/ From left to right: 
Rapsodi 194
Elegant 388
Flormar 58
Claire's matt 32
Rimmel 815 Rock Royalty
Alix Avien Crack Polish

Nasıl yapıldığını fotoğraflamaya çalıştım, tek ekliyeceğim çizgileriniz düzgün olmak zorunda değil zaten çatlayacaklar.
I hope I captured all the steps clearly, the only thing that I can ad is the stripes don't have to be totally straight and parallel because they gonna crack.

Umarım hepiniz bu manikürü sevdiniiiz :)
Hope you all liked this mani :)

P.S: Siz tabii ki farklı renkler kullanabilirsiniz ben sadece gökkuşağındaki  çoğu rengi bulundursun istedim :)
P.S: You can pick up different colours, I just wanted to do it with most of rainbow colours :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar