Kamis, 30 Juni 2011

Game-Addict

Son zamanlarda çok tembelleştim, bilmem farkında mısınız? Ama bir tek uyumaktan, fazla sosyalleşmekten ya da ne biliyim vakit bulamamaktan yazamıyor değilim. Yine ve yeniden bilgisayar karşısında vaktimi oyun oynamakla harcar oldum. Google Chrome'un yeni web mağazasını keşfettikten sonra da tutabilene aşk olsun beni :D

I have been a lazy blogger lately, did you notice? But when I can't/don't it isn't just because of sleeping, socializing or can't finding time. Another reason is I become a game-addict again -as every summer-. And after I discovered Google Chrome's web store noone can stop me now :D

İşte benim favorilerim:
Here are my favorites:




 



Alchemy ve Qbox bende feci bağımlılık yaptı, Ping Pong'da iyi değilim, Angry Birds'ü de dört günde bitirmiştim :D
Alchemy and Qbox made a real addiction on me, I'm not good at Ping Pong, I already finished Angry Birds in 4 days :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar