Minggu, 12 Juni 2011

En nihayetinde..

Burada bahsettiğim hediyelerin swatchlarını daha gösteremedim dimi? Zaten fotoğraflara bakmak varken siz benim bu uzuun giriş yazımı okumayacaksınız, o yüzden yazmanın da pek bir alemi yok :D Hemen fotoğraflara geçiyoruzz:

I still couldn't show the swatches of the gifts, shown here. I won't write a long introduction because you won't read it at all instead of seeing swatches :D 

Venomous Villains koleksiyonundan Her Alter Image far
Fotoğrafta her ne kadar mavimsi çıksa da lila/leylak tonlarında.
Her Alter Image eyeshadow from Venomous Villains collection
It looks like bluish on the photo but it's lilac.

Daha önceden söylediğim gibi çok sık far kullanan biri değilim ama bu farı göz kapağıma çok hafifçe sürdüğüm zaman bakışlarım daha aydınlık oluyor, o yüzden daha fazla far kullanmaya başladım :D
As I said before I'm not an eyeshadow-fan but when I apply this on my lids lightly, my look becomes brighter :) Now I'm using much more eyeshadow :D

Yine Venomous Villains koleksiyonundan Cajun toz pudra
Cajun liquid powder from venomous Villains collection

Yukarıda da görüldüğü üzere bu rengin bana koyu geleceğinden emindim, o yüzden benim için bu ürünün kullanım alanı allık olmakla sınırlı. Ten renginizi benimkiyle karşılaştırarak rahatça allık olarak mı pudra olarak mı kullanacağınızı tahmin edebilirsiniz :)
I was sure that this colour will be too dark for my skin, that's why I use it as blush now. You can easily understand that you can use it as a powder or a blush by comparing your skin tone with mine :)

Tartan Tale koleksiyonundan Gone Romancin' lipglass
Bu lipglass yine leylak/lila tonlarında, içinde minik ışıltılar var ancak fotoğraf makinesiyle pek yakalayamadım.
Gone Romancin' lipglass from Tartan Tale collection
It's lilac with pearl but I couldn't show it clearly with my camera.


Vee bu kadaar :)
Andd that's all :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar