Rabu, 29 Juni 2011

Nail MIX

Sürdüğüm ojeleri göstermeye bir türlü fırsat bulamadım, en sonunda üçünü bir araya topladım :)
I couldn't show my nails for a long time, so I added photos under this title :)

Rimmel London 298 Pink Amazon:


Gündüzleri ara ara kırmızı gibi gözükse de bu oje çok çok güzel bir koyu pembe. Ben bu ojeyi o kadar çok beğendim ki, tüm ojelerim arasındaki en güzel pembe diyebilirim kendisine. Oje hakkında başka bıdı bıdı yapmicam, her zamanki Rimmel kalitesinde.
Sometimes it can look alike red in daylight, but it's a very hot pink. I loved this nail polish that much, I can even say best pink I have ever tried. I'm not going to say more empty words about this nail polish, same Rimmel quality.

Inglot 943:


Artık benim "normal" renk ojelerle yetinmediğimi fark eden bir akrabamdan hediye geldi :D Yanılmıyorsam Inglot'un pastel serisinden. Turuncudan çok hardal sarısına kaçan pastel bir sarı. En az iki kat sürmelisiniz. 
This nail polish was a gift from a relative who understood that I don't satisfy with "normal" nail polish colours :D It should be from Inglot's pastel series. It's not an orange-yellow, more like mustard-yellow. You should apply at least two coats.

Essence 46 - Wake Up:


 İlk ve tek Essence ojem, geçen sene bir arkadaşım Almanya'dan getirmişti. Utanarak söylüyorum ki ilk kez sürdüm ama çok çok çok beğendim. Şeffaf yapıda olmayan bir parlak turuncu. Neon olmasalar da gerçekten çok canlılar. Yurtdışında drogerie'lerde (Watsons & Gratis türü mağazalar) satılıyorlar, karşınıza çıkarsa bu marka beğendiğiniz renkleri alın bence :)
This is my first and only Essence nail polish and was a gift from a German friend. I liked this colour very very much. This is an opaque bright orange. You can find this brand at drogeries in foreign countries. If you find this brand, you should buy some I think :) 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar