Minggu, 28 Agustus 2011

Blogger N'lerini Seçiyor!

Hamide beni en meraklı blogger, Alice de beni en güncel blogger olarak mimlemiş. İkinize de çok teşekkür ediyorum :) Şimdi işin zor kısmına gelirsek:

En İyi Tasarıma Sahip Blogger: daha ilk seçimde takıldım, bilemiyorum ki :)

En Güncel Blogger: Cindrella Under the Umbrella

En Meraklı Blogger: Lüzumsuz İşler Uzmanı

En Çok Gezen Blogger: FashiONözge

En Çok Bilgilendiren Blogger: oo say say bitmez hangi makyaj bloglarından neler neler öğrendiğimden tutun da kitap bloglarına kadar sayılacak tonlarca adres var :D

En Çok Eleştiren Blogger: ModaveSosyete, Curcunam, Velev ki Huysuzum

En Çok Kendini Anlatan Blogger: giz'li teras

En Akıcı Yazan Blogger: Mia Wallace

En Çok Güldüren Blogger: Modafobik 


Benden bu kadar hala N'lerini seçmemiş olan kaldıysa onlar cevaplasın :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar