Jumat, 12 Agustus 2011

Rimmel London Hard Rock

Bu ojeyi Chanel Graphite'in benzeri olabilir diye sürdüm ilk başta ama alakaları yok. Bir kere Hard Rock ondan daha koyu. Aslında benzeyip benzememesi çok önemli değil çünkü en favori ojelerimden biri ve size gösterebilmem için fırsat doğdu. Bilmem söylemiş miydim ama Rimmel'ın Sky High'ına bayıldığım için yedeklemiştim, bu ojeyi aldıktan sonra tekrar görebilseydim mutlaka aynı muameleyi yapardım!

I picked up this nail polish yesterday while thinking this could be Chanel Graphite's dupe but Hard Rock is too dark to be a dupe. Actually that isn't important for me, Hard Rock is one of my favourite polishes and now I can show it to you. I wish I would buy one more of this but I have never seen it after I bought this one :(




Harika bir sonbahar ve kış ojesi, bu renk bende tırnaklarıma gerçekten metal sürmüşüm hissi uyandırıyor, çok seviyoruum :)
This is a great fall&winter colour, I feel like I applied liquid metal on my nails and love that feeling :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar