Selasa, 09 Agustus 2011

Teen Choice Awards

Ödüller bahane, süslenip kıskananları çatlatmak şahane! :D Arada iyi ki böyle ödül törenleri oluyor da gençlerin tarzları hakkında dedikodu yapabiliyoruz  ;)
Award ceremonies are new excuses for nice dresses! :D I love these things - they give us more chance to do more gossip ;)

Açılışı her giydiğine bayıldığım Blake Lively'le yapıyorum. Elbisenin rengine modeline, her bi şeyine bayıldım ama yaz günü deri elbise giyenleri hiç anlamıyorum kusura bakmasınlar. Kot giyince bile dünya üstüme üstüme geliyor :D Her neyse ayakkabılarına hayranlık beslemesem de hoş :) - Christian Louboutin
We begin with Blake Lively, the girl who knows to dress well (very well actually). I loved her dress and every tiny detail about it but why people wear leather dresses in summer? Her shoes are pretty too :) - Christian Louboutin

Dolce&Gabbana'nın meşhuur yıldızları :) Fergie iyi toparlamış, saçları da böyle güzel, kahverengi yaptırması hayatının hatasıydı zaten. Ayakkabılar yine Christian Louboutin.
The famous stars of Dolce&Gabbana :) Fergie looks pretty good, I love her blond hair, hope she doesn't go brown again. Shoes are Christian Louboutin, again.

Big Bang Theory'nin paylaşılamayan kızı Kaley Cuoco. Elbisesine bayıldım, çok da yakışmış bence. Ağustos ayında olduğumuzun bilinciyle seçilmiş, ne yazık ki ayakkabıları göremiyoruz :(
Kaley Cuoco from Big Bang Theory. I loved her dress, nice choice for an event in August. Sadly we can't see her shoes :(

Emma Stone bembeyaz teniyle yaptığı seçimlere hayranlık duyduğum bir kadın ama ben eski sarı saçlarını beğeniyorum. Elbisesine gelirsek güzel ama sonbahar için, deri elbise olayını da geçti ne o uzun kollar??
Ayakkabılar Lanvin. 
Emma Stone is an amazing woman with her white skin and stunning choices she make but I miss her blond hair. If we come her dress nice but for fall. Shoes are Lanvin.

Başka bir deri elbise vakası da Elizabeth Banks'ten. Elbise J.Mendel'in Resort koleksiyonundan taze çıkmış. Rujun elbiseyle uyumuna öldüm, bittim. Bir de nude aksesuarlar seçtiğini görünce deri elbise vakasını unuttum gitti :D
Another-leather-dress-situation from Elizabeth Banks. This hot dress is fresh out the oven of J.Mendel's Resort. I adored her lipstick-dress match and her nude accessories, so I already forgot about leather-dress-in-summer situation :D

Sıkıcı ötesi bir Cameron Diaz elbisesi. Ağır konuşmuyorum, sırf aksesuarların hatrına..
Too boring Cameron Diaz dress except..

 
Burak Uyan tasarımı ŞA-HA-NE ayakkabılar ve Chloe clutch.
these A-MA-ZING shoes designed by Burak Uyan and Chloe clutch.

Hah, Selena Gomez de gözüktü. Şimdi kıskançlık yapıyor diye düşüneceklere söylüyorum, genel olarak şirin bir kız ama Justin Bieber'la takıla takıla şuncacık moda zevkini de kaybetmiş. Ayakkabı, clutch, elbise desen hepsi ayrı telden çalıyor.
Here is she, Selena Gomez. She doesn't have any style-taste anymore. Terrible match of dress, clutch and shoes.

Ashley Greene kilo almış sanki  -çok vicdansızım çook :P- kıyafet bıdı bıdısına başlamadan o bacaktaki kaslara bir "Ohaa!" demek istiyorum. Kıyafet baştan sona Givenchy, ayakkabılar da dahil. O etek accık kısa olucaktı var ya sonra kim tutar senii.
I must say "OMG!" for the musles on her legs. Whole ensemble is Givenchy, wish the skirt would tiny bit shorter.

Ve Magnum güzeli Rachel Bilson. Chloe elbisesi çok zarif, beyazla şu yeşili arasında gidip gelen rengi şahane. Brian Atwood ayakkabıları ayrı bir şahane ama farklı bir kombin için.
And Magnum star Rachel Bilson. Her Chloe dress is very chic. But I'm love with the colour between white and very light blue. Her Brian Atwood heels are amazing but for another outfit.

   
Kourtney - Kim Kardashian. 

Ve sürpriz, en iyisini en sona sakladım!
And surprise, I saved the best for the end!

Cengiz Abazoğlu elbisesi ve 
With Cengiz Abazoğlu dress and

2011 Teen Choice Awards - Press Room
ultra-fantastik Giuseppe Zanotti ayakkabılarıyla Lucy Hale.
ultra-fantastic Giuseppe Zanotti heels, Lucy Hale.

Sizin favoriniz kim?
Who is your favourite?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar