Selasa, 03 Mei 2011

Blogumun Hikayesi

luzumsuz isler uzmanı beni mimlemiş, mim için teşekkürleer :) şimdi gelelim blogumun hikayesine (çok heyecanlı bir şeyler beklemeyin yalnız :D) :

Bir - bir buçuk sene kadar ben de o takipçilerden biriydim. Ama modayla, ojelerle, ünlülerin giydikleriyle oldukça ilgiliydim ve söyliyeceğim şeyler olduğunu düşünüyordum. Tabii ki yazılara yorum bırakarak fikirlerimi belirtiyordum ama daha fazla alana ihtiyaç duyduğumdan olucak ki, bu blog fikri kafama girdi. Ama oldukça hızlı oldu bu, iki gün önce başkalarının yazılarını okurken iki gün sonra bir anda kafamda "benim bir blogum olsa nasıl olur?" fikri vardı. Birkaç iyi arkadaşıma sordum, bunu konuyu konuştum, hepsi bana inandılar, güvendiler ve bu işi gerçekten severek yapıcağımı düşündüklerini söylediler. Tüm bunlar yeni yıla girmeden 10 - 15 gün önce gerçekleşirken "yeni yıl kararları"nı belirleme vakti geldi :D Ben de hemen bir blog açmayı bu listeye ekledim. En çok ilgilenebileceğim doğru zamanı bekledim ve sömestr tatilinin ikinci gününde blogumu açtııımmm :)

Düşününce gerçekten bir bloga sahip olmak çok keyifli, tüm beğendiğim&hoşuma giden şeyleri sizinle paylaşıp güzel yorumlar almak meselaaa :)

Benim hikayem bu kadar, mimlediklerim de:

ve bu mimi cevaplamak isteyen herkes :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar