Kamis, 26 Mei 2011

Brian Atwood Power Pumps

Stripe dress
125 GBP - karenmillen.com

Rosamosario rose print dress
360 GBP - net-a-porter.com

Brian Atwood leather shoes
$570 - net-a-porter.com

Sonia by Sonia Rykiel raffia bag
158 GBP - farfetch.com

$5,500 - net-a-porter.com



Bu ayakkabıyla ben ciddi ciddi kafayı yedim; çok benzeri, kendisi artık hangisini bulursam almam lazım! Gözüme uyku falan girmicek :/
Bu ayakkabıya olan aşkımı daha önce burada da duyurmuştum :) 
Ben de bu ayakkabılar benim olsa neyle giyerim diye bir düşündüm, bu arada o çilekli elbiseye de gördüğüm ilk günden beri bayılıyorum :)
(İlk gördüğüm gün, bu kombini hazırladığım gün değil :D)
I'm really potty about this pumps; I can't relax, if I won't buy this!
So I created two different outfits with these pumps, by the way I'm in love with that strawberry-patterned dress since I saw it :)

Eveet, ben seçenekleri önünüze koydum. Bu ayakkabı sizin olsa, hangi kombini tercih edersiniz???
Now it's your turn, which one is your favorite???

Tidak ada komentar:

Posting Komentar