Senin, 23 Mei 2011

Cannes Film Festival - Day 10

Evett, sona çook az kaldı. Neler giyilmiş, beğendik mi beğenmedik mi hemen bakalım:
We are nearly at the end. Let's check dresses:

Gwen Stefani, iki gün güzel giyindikten sonra bizden intikamını aldı. Ben bir fiyonk-sever olarak "cık,olmamış" diyorum bir tek. Bir de yine aşırı doz siyah far beni korkutuyor, yapmayın birileri moda zannedicek falan. Allah korusun! (siz de tahtaya falan vurun :D)
Gwen Stefani took her revenge after her two beautiful dresses. I can say that I didn't like this dress as a bow-lover. By the way over-dose black eyeshadow scares me, someone going to believe that this is the new trend.

Bono'nun kızı Eve Hewson'ın elbisesini de ayakkabılarını da (Brian Atwood yapar da ben beğenmez miyiiiiim :D) çok beğendim.
I loved Bono's daughter's dress and shoes (how can I didn't like a pair of Brian Atwood heels :D).

Ama o sabahki imaj "booom" diye yıkıldı. Yine de o mor ayakkabılar da gözüm varrr :D
But she destroyed her image with this Chanel. I still want those purple heels :D

Kırmızı çok yakışmış, şu modeldeki bir elbiseyi ilk defa düzgün bir biçimde gördüm ya ölsem de gam yemem artık.
At last I saw a mermaid-dress which worn succesfully. Red is really her colour.
(Rosario Dawson)

Çok şeker bir kadına benziyor, taa buralardan içim ısındı. Elbisesi güzel, ayakkabıları daha da güzel :)
She looks like a cute woman. Her dress is beautiful, her shoes are more beautiful :)
(Zhang Ziyi)

Elbiseyi tamam kabul ettik de, bugüne bugün dünyaca tanınan modelsin Claudia, insan o minnacık topukluları mı giyer. Elbiseye hiç uymamış o ayakkabılar.
Dress is ok but I can't accept those mini heels.

Başka çekiştirilecek kıyafet yok, sizi Ryan Gosling'in fotoğraflarıyla baş başa bırakıyorum. Erkekler de ibret alsın şu adamdan, pek erkeklere değinmeye fırsatım olmuyor zaten:
We don't have more looks to comment, so I leave you alone with Ryan Gosling. And learn a lesson from him, men!


Tidak ada komentar:

Posting Komentar