Kamis, 19 Mei 2011

Cannes Film Festival - Day 6

Son iki gündür eve dönmek bilmediğim için festivalin 8. gününe girerken size 6. günün yazısını sunuyorum :(( Neyse yetişiceeem! :D

Angelina Jolie çok güzel gözüküyor ama neden hep sıkıcı renkleri tercih ettiğini merak ediyorum doğrusu, hem de diğer renkler de ona gayet yakışırken.
Angelina Jolie looks beautiful but I don't get why she prefers boring colours while bright colours are fitting her too.

Bu kırmızı Oscar de la Renta elbise Jessica Chastain'in o beyaz tenine o kadar çok yakışmış kii :)
This scarlet Oscar de la Renta dress is amazing on Jessica Chastain's light skin :)

Zac Posen elbisenin rengi harika, beyaz tene de bu sarı tonları çook yakışıyor zaten (bkz. yıllar yıllar önceki Oscar töreni - Naomi Watts) ama elbisenin kesimi bir garip sanki.
The colour of Zac Posen dress is so sweet and I love the combination of fair skin&yellow tones but the cut of the dress is a little bit weird.

Gwen Stefani kesinlikle harikaaa gözüküyor, son zamanlarda daha bir beğenmeye başladıklarımdan. Saçına ve rujunun rengine ayrıca bayıldıım.
Gwen Stefani is looking gorgeous, I started to love her more recently. I loved her hair-do and lipstick too :)

Mü-kem-mel!!! Zoe Saldana'nın Giorgio Armani elbisesine bayıldım, kesinlikle çok iyi taşımış.
Perfect!!! I absolutely adored Zoe Saldana's Giorgio Armani dress.

Fan Bing-Bing'in elbisesinin modelini değil ama rengini çok beğendim. Ve bence bu elbiseyle simsiyah bir clutch pek uyumlu olmamış. Ama turuncu ruja dikkat ;)
I didn't like anything but it's colour about Fan Bing-Bing's dress and it isn't a good combination with a black clutch, I think. Trend alert: Bright lips ;)

En güzelini enn sona ayırdım :D Brad Pitt'i gençliğinde bile bu kadar çok beğenmemiştim, "aman allahım!" diyorum sadece.
(Uğur Pektaş'a benzememiş mi biraz?)
I saved the best for the end :D Nothing a lot to say, just "OMG!" :D

Gönül rahatlığıyla festivalinden ta başından bugüne kadarki favorim 6. gün.
I can easily add that 6th day was the best so far.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar