Sabtu, 02 Juli 2011

Glitter on My Nails

Ben aslında glitter ojeleri çok seviyorum. Az sürüyorsam tek nedeni istediğim renkleri bulamıyor olmak ve bu ojeleri daha sonra tırnaktan çıkarma sorunsalı. 
I actually love glitter nail polishes. The only reason I rarely wear them is I can hardly find the glitter nail polishes I like their colour and erasing-problem. 

İki kat Flormar 411 üzerine kalınca bir kat Golden Rose 159 (Care+Strong serisinden) sürdüm. Prenses / peri kıyafetleri içindeki küçük kızlar için çok uygun bir manikür oldu :) Flormar 411, tek başına sürüldüğü zaman çok güzel bir gül kurusu rengi, french yapamayan ben için en az french kadar zarif ve her zamana & kıyafete & duruma uygun. Bana sorarsanız herkeste bulunmalı!
Over two coats of Flormar 411, I applied Golden Rose 159 (from Care+Strong series). This mani is absolutely for little girls in princess / fairy costumes :) Btw. Flormar 411 a very nice rose colour, elegant as french and suitable for every occasion & dress/outfit & time. A must-have!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar