Kamis, 07 Juli 2011

Mimlendim!

City S MyLife beni mimlemiş, mim için teşekkürler :) Bu defaki soru zor ama :D

- Evinizde yangın çıksa ve tek bir eşya kurtarmak zorunda kalsanız neyi kurtarırsınız?

Bu soru bence çok zor, küçükken felaket senaryoları kurduğum zamanlara dayanıyor temeli. Hala yanıma ne alırım bilemem :( (İnşallah böyle bir duruma düşmem de karar vermek zorunda kalmam.) 
Böyle bir durumda ninja gibi davranıp laptop'ımı ve telefonumu alır, canımı kurtarırdım herhalde.
Ama aklım bir sürü kitabım, kıyafetim ve diğer tüm eşyalarımda kalırdı.


Bu arada Tansu'nun beni aylaar önce mimlediğini farkettim, cevaplamamışım ama ben, hemencecik gelsin cevapları. Çook gecikmeli olsa da Tansu'ya mim için teşekkürler :)

- Hayalindeki meslek nedir?
Tasarımcılık :) Moda tasarımı da, iç mekan tasarımı da, endüstriyel tasarım da olur :)

-Yazın sürmeyi en sevdiğin parfüm?
Benim bi yazlık, bi de kışlık parfümüm var. Yazlık parfümüm Burberry The Beat, çok severek kullanıyorum :)

-Çay mı? Kahve mi? Sütlü mü, sütsüz mü?
Tabii ki kahve! Mümkünse sütlü.

-En önemli makyaj hileniz?
Less is more. Makyajdan önce esas olan cildi korumak, mesela 16 senede yüzüme bir kez bile fondöten sürmedim.

-Tam şu anda kucağına bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne olurdu?
Hayat boyu neşe, enerji ve tasarım alanında büyük başarılar.
Gerisini ben hallederim :)

-Kahvaltı, öğlen yemeği, akşam yemeği ve tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca bir tanesini seçmek zorunda olsanız, hangisi olurdu?
Öğlen yemeği, her istediğimi yerim böylece :D

-Eğer Hello Kitty olsaydınız kurdeleniz ne renk olurdu?
Cevap çok net, saks mavi :)

-Eğer ömrünüz boyunca bir takı takma şansınız olsaydı bu ne olurdu? 
Şık olsun diye küpe mi, işlevsel olsun diye saat mi yoksa daha anlamlı olsun diye yüzük bilemedim :D

-Sahip olmak istediğiniz bir yetenek?
Dilediğim şarkıları bol bol söyleyebilmek için güzel bir ses.

-Bitince almaya devam edeceğiniz kozmetik ürünü?
Daha öyle bir ürünle tanışmadım :)

-Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse tam olarak neyi görmek isterdiniz?
Ayy dayanamaz görmek isterdim, on sene sonra üniversiteyi bitirdikten birkaç sene acaba hayallerim ve planlarım gerçek oluyor mu/olacak mı diye :) Meraklıyım evet, hihi :)

-Gizli ünlü aşkınız kim?
 
Chace Crawford ve Brad Pitt'in on sene önceki hali :)

-Neden blog yazmaya başladınız?
Cevabı burada.

Güzel bir gün geçiriin!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar