Jumat, 08 Juli 2011

Mulberry Fall 2011 Ad Campaign

Bütün markalar yavaş yavaş sonbahar reklam çekimlerini paylaştı. Ama ben sadece bir tanesine bayıldım, bir tanesini gerçekten beğendim. O da, işte karşınızda:
Nearly all brands prepared their Fall 2011 ad campaign photos. But I adored just one of them, I really loved just one of them. And it is here:


 
 

Elma yeşili ve bordolara bayılmamın yanı sıra sanırım beni fotoğraflarda çeken şey devasa tilkiler ve kuşlarla oluşturulmuş bir nevi "Alice in Wonderland" etkisi. Sıcak tonların oluşturduğu samimi hava, "Hadi, gel sen de katıl aramıza" etkisi, kampanya fotoğraflarında yer alan modeller Tati Cotliar ve Julia Saner çok beğenmem -özellikle de Julia Saner'i- olabilir. 

Except my green and bordeaux love, I liked "Alice in Wonderland" effect which is formed with over-sized foxes and birds. Warm ambience, "Let's join to us" effect, models Tati Cotliar and -one of my favourite models- Julia Saner are also other reasons to love this photos.


(Bu bütün kabanlar, çantaları istiyorum ben. Madem yaz gelmiyor, kış gelsin o zaman.)
(I want all these coats and bags. If summer is not coming, I want winter back.)

fashiongonerouge

Tidak ada komentar:

Posting Komentar