Rabu, 27 Juli 2011

Prada Fall/Winter Shoes

Daha sonbaharla kışın gelmesini istemiyorum ama sonbahar/kış çekimlerine fazlasıyla maruz kaldık zaten, bir tanecikten bir şey olmaz diyerek Prada ayakkabılara göz atalım diyorum! :-) Ve başlamadan önce eklemek zorundayım ki Prada son bir-iki sezondur gerçekten çok iyi bi iş çıkartıyor, çünkü bugüne kadar Prada etiketli hiçbir şeye özel ilgi duymamışken bu fikrim bir anda alt üst oluverdii.

I really want to fall come back but already got over-dose fall/winter ad campaign photos, so why I don't show you these amazing shoes? :-) And I must add before we begin, Prada began to do amazing job because until last few seasons I have never really been into a Prada labeled thing but now I'm in love with them.

Alışmaya başlasanız iyi olur, bu sonbahar/kış her yerde yılan derisi var!
You should start get used to it, this season snake-skin will be everywhere!

Defilede görüp zerre kadar beğenmediğim ayakkabılara ne zaman bayılmaya başladım ben !?
When I started to love these boots which I didn't liked -even a tiny bit- on show !?

Bu da çekimin bir parçası o yüzden eklemek zorundaymışım gibi hissettim ama dürüst olmak gerekirse beğenmedim.
This is a part of shoot so I felt like I must add this too, but to be honest - not liked.



Bunlar da sonbahar şekerlemelerii :D
And these are fall candies :D

BU-AYAKKABILARA-İHTİYACIM-VAR!
I-NEED-THESE-SHOES!

Photos: Steven Meisel

Tidak ada komentar:

Posting Komentar