Kamis, 28 Juli 2011

Konu Dışı: Ruffles & Burger King

Ruffles'ın yeni çıkarttığı hamburger aromalı cipsin reklamını falan mutlaka görmüşsünüzdür. Ben bu haberi ilk duyduğum zaman epey merak ettim ama kilo verme çabalarımı -gerçekten işe yarıyor bu arada, bunu da bir ara yazmalıyım- sabote etmeyerek unutmaya çalışmıştım. Geçen gün markete gittiğim zaman olan oldu, 5 aydır ağzıma cips koymamış ben, pes ettim. Tadına gelicek olursak ketçaplı cipsler gibi ama biraz daha farklı. Yine aman aman bir şey yok bir daha yemem. Sonuç olarak diyetlerinizi sabote etmeye değmez ;)

I'm sure that you heard about Ruffles and Burger King collaboration. When I heard about this news, I got excited but I didn't break the rules of my new nutrition plan - it really works, I must write about this-. But I couldn't stop myself anymore and tried it. It's like ketchup flavored chips but more different. Anyway it isn't incredibly delicious, and I won't eat it again. In conclusion it doesn't worth to break your diets ;)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar