Minggu, 25 September 2011

Bla Bla..


-Kanyon'un pembe ışıklı saksılarını çook seviyorum, bir tanesini bir gün kaçırabilirim.. :)
-I really love these highlighted flower pots in Kanyon, maybe someday I can bring one of these to home.. :)
-Ara mevsimleri de bir o kadar sevmiyorum, ne giyeceğimi bulmak tam bir eziyete dönüyor.
-And I really dislike transition season, can't find anything to wear.
-Aslında ben mavi dışında da renkler giyiyorum :) Mesela hakiyi sıkça giyiyorum ama hep fotoğraf çektirme fırsatımın olmadığı günlere denk geliyorr :(
-I also wear something except blue like khaki, however I can't take photos on those days :(
-Artık Starbucks'ta içtiğim frappucinoların yerini sıcak kahveler aldı, demek ki sonbahar geldi sayılır..
-I started to drink hot coffees at Starbucks, this means Autumn is officially here..
-Makyaj malzemesi almaya ciddi ciddi ara vermeye karar verdim; şimdiden birkaç istisna belirledim, onların dışına çıkmayacağım.
-I really really decided to stop buying make-up products; I already decided to my exceptions and I won't break them.
-Bu tarz desenli kotlar bacaklarımı olduğundan kısa gösteriyor.
-My legs look shorter than usual in these jeans.
-Bu fotoğrafı da günah keçisi yaptım, bir de laf aramızda İngilizce'sini yazmaya üşeniyorum şu an :D

T-shirt: Boyner
Kot/ Jeans: Mango

Tidak ada komentar:

Posting Komentar