Kamis, 29 September 2011

Nars Via Crispi vs. Emily 111

Paris Moda Haftası başlamadan bir makyaj molası verelim, rujlarımızı tazeleyelim dedim ;) Nars'ın Fno için çıkarttığı ürünleri biliyorsunuzdur, işte o kalem bu yazıdaki kalem. Gözüme rengi Emily'nin bir kalemine benzer göründüğü için mini bir karşılaştırma yaptım:
I decided to give a little make-up break before Paris Fashion Week ;) I'm sure you know Nars' products for Fno, and here is that eye pencil. It's colour seemed close to me so I made a comparison with Emily* no.111:

Üst/Top: Emily 111 , Alt/Bottom: Nars Via Crispi
Emily daha çok gri metalik gibi Nars'sa daha çok gümüş rengi.
Emily is more like gray metallic and Nars is silver.

Uçlarını özellikle göstermek istedim. İkisinin de yapısı kremsi, yumuşak, rahat sürülüyor. Nars'ınkinin ucu azıcık daha ince. Kalıcılıklarına gelince ikisi de oldukça dayanıklı ama mesela Nars'ınkini elimden daha zor çıkarttım. Yine de uzun saatler boyunca makyajlı dolanmadığım için aslında bana çok da fark etmiyor..
I especially wanted to show their points. Both of them are creamy, soft, applied easily. Nars' point is slightly thinner. If I should say something about their longevity, again both of them are long-lasting but Nars is ahead again with a slight difference..

Bu da boy & biçim karşılaştırması.
And here is the shape & lenght comparison.

Arada devasa bir fiyat farkı var: Nars 66, Emily 1,5-2 tl. İkisini de kullandım, memnunum, yine de Emily daha bütçeye zararsız bir ürün :) Seçim size kalmış!
Buut there is a huge price difference between them. Nars is 66 and Emily is 1,5-2 tl. I'm satisfied with both of them but Emily is way moore cheaper :) It's your turn to choose!

-Bu kız Emily diyor da bu nedir diye soranlara? Golden Rose'un yan markası.-
*Emily is a sub-brand of a well-known Turkish brand Golden Rose.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar