Rabu, 14 September 2011

Yıldızlı Manikür :)

Herkes yıldızı kıyafetlerde ararken ben tırnaklarımda buldum :)
While everybody searching stars on clothes, I found them on my nails :)


Mor oje, Rimmel London Purple Reign. Yalnız tek başına iki kat sürerseniz yine tırnak dipleri gözüküyor; o yüzden ben altına ten rengi ya da pembemsi bir oje sürüp üstüne sürüyorum. Bu fotoğraflarda da altında ten rengi oje var.
Purple nail polish is Rimmel London Purple Reign. You should apply them on basecoat of tan/natural-tones or purples, if you don't want a sheer look. Here you see it with tan nail polish.


Yıldızları da Golden Rose'un nail art ojesiyle yaptım. Bir de bu ojenin rengi pilates dersinde kullandığımız topun rengiyle aynı, çok uyumlu oldum :)
I draw stars with Golden Rose's nail art. And this colour is same with our pilates balls, now it's more fun to do pilates :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar