Sabtu, 24 September 2011

Son kez D&G - D&G, for the last time..

D&G'nın yine "eşarp deseni" temalı erkek defilesini gördüğümde bayılmış, burada da yazmıştım. Neyse ki kadınları da mahrum bırakmamışlar :) Bakmaya vakit bulduğum defileler arasında ilk 5'e girdi diyebilirim. Gelecek yaz kesinlikle böyle giyinmek istiyorum! Bu arada neden "son kez" olduğuna gelirsek D&G artık Dolce&Gabbana koleksiyonuna dahil oluyor. İsterdim ki hep böyle kalsaydı çünkü D&G'nin enerjisi bambaşka...
When I saw men's shows with scarf prints, I absolutely loved it and write there. Luckly here is more scarf prints for women :) I want to dress up like this next summer! And this is the last D&G show becauseD&G going to be join Dolce&Gabbana collection. I wish it wouldn't because D&G's energy is really different...

 
 
 
 
 
 
 
 

En çok beğendiklerim kot veya beyaz gömlekle hafifletilmiş olanlar yada maksimum iki-üç desenli elbiseler..
My favourites are the ones combinated with denim or plain shirts or dresses with max. two-three prints..

 



Ayakkabılar da benim dikkatimi fazlasıyla çekti, şu mavili-sarılı benim olsan sen :)
Shoes were also noteworthy, I want that blue-yellow one so badly :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar