Senin, 12 September 2011

Hepsini İstiyorum- Sonbahar / Wishlist for Fall

  • Renk renk kazaklar istiyorum ve onları giyebilmek için havaların soğumasını..
  • Pullovers and cardigans in many colours and colder weather to wear them..
 
 Zara & Topshop
  • Uzun etekleri sevmem amaa böyle yırtmaçlı bir uzun eteğim olsun istiyorum.. 
  • I don't really into maxi skirts but I would love the wear those ones..
  
Maison Martin Margiela
  • Siyah deri ceket! Bol zımbalısından ve mümkünse zımbalı her şey de benim olabilir..
  • Black leather jacket! With many studs and btw everything studded can be mine..
  • Simsiyah bir skinny jean, asla bir tanesiyle yetinemem :)  
  • A black skinny jean, only one is not enough!
  • Böyle kese kağıdı gibi bir çanta!
  • A bag looks like a paper bag!
Marie Turner
  • Sneakers.. Renk renk, desen desen alabilirim :) Hem topuklu hem sneaker olursa hele! :) 
  • Sneakers.. in many colours and patterns as can it be :) It's much better when I can have wedge ones! :)

  • Kaz ayağı desenli tüm ciciler de benim olsun da koleksiyonumu büyüteyim :)  
  • I also want every nice things with houndstooth prints to upgrade my collection :)
Image 1 of ASOS Mini Dogtooth SatchelTumblr_l7mipyputi1qza0fjo1_500_large

Ve son olarak hepimiz bu listeye asla bağlı kalmadan, karşıma çıkan tüm güzellikleri teker teker elde etmeye çalışacağımı biliyoruz dimi? İyi, öyleyse önümüzdeki neler aldım yazısında görüşmek üzere :)
And last of all we all know that I'm going to get all beautiful things which is not on my list? Ok then, see you on my "what I bought this time" posts :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar