Senin, 14 Februari 2011

Grammys

Bugün sömestr tatilinden sonraki ilk okul günüydü, çok şükür pek uzun sürmedi. Malum bugün bir de sevgililer günü. Beraber kutlacak kimsem de yok zaten. Tatil ödevlerini daha bitiremedim ama hiç yapmaya da niyetim yok diye size bu uzuun postu hazırladım.


Hayley Williams'ın bu elbisesini çoğu kişinin beğendiğini zannetmiyorum ama nedense etek kısmındaki pembiş tüyler çok hoşuma gitti :)


Selma Blair da hamileymiş. Lanvin elbisesi sade bir seçim olmuş ama yakışmış.


Nicki Minaj'ın dikkat çekmek uğruna saçma kıyafetler giydiğinin hepimiz farkındayız ama bu defa saçlarıyla, kıyafetiyle iğrenç olmuş. Ayrıca leoparın insanı nasıl rezil edebiliceğine dair iyi bir örnek.


Jennifer Hudson zayıflayınca üstüne her şey yakışır olmuş ve elbisesi de çok çok güzel.


Miley Cyrus'un çok kötü bir kıyafet giymesini bekliyordum, beklentilerimin çok üstünde bir seçim olmuş biraz abartılı ama fena sayılmaz.


Rihanna beni hayalkırıklığına uğratmadı. Oldukça cesur bir seçim ama kendisine kesinlikle yakışmış. Bu arada saçının rengi değişmiş ve kızıla çalan kahve tonlarında bir şey olmuş (kusura bakmayın saç renklerini tanımlamakta çok başarılı sayılmam). 


Miranda Lambert'ın elbisesinin kesimi daha önce gördüğümüz tarzda ama farkı ışıltısı ve dokusu yaratmış. Bence söylenecek çok fazla bir şey yok.


Amber Riley'in bu çok abartılı elbisesi abartılı aksesuarlarıyla hiç olmamış.


Kelly Osbourne da zayıflamış, saçları sarı olmuş ve elbisesi bence çok yakışmış.
Bu elbiseyi beğenmeyenlerin de olacağını biliyorum ama elbisesinin rengi çok tatlı ve genel olarak bana baharı hatırlattı.


Snooki iyi yönlerini ortaya çıkaracak bir elbise yerine boyunu ve kilosunu gözümüze sokacak yanlış bir seçim yapmış.


Ciara'nın elbisesinin üst kısmını çok beğendim aslında -zaten lacivert&beyaz uyumunu her zaman beğenmişimdir- ama eteği açık mavi desenli değil de mavinin daha koyu tonlarında olsaydı daha şık olabilir miydi? Elbise bu haliyle de hoş ama altına siyah ayakkabılar hiç olmamış.


Keri Hilson'ın elbisesi hoşuma gitti.


Kim Kardashian'ın bazen oldukça korkunç seçimler yaptığını düşünürsek oldukça hoş gözüküyor. O takma kirpiklerine de pek istemeyerek de olsa alıştık artık.


Lea Michele'in elbisesi hakkında kararsızım.


Natasha Bedingfield da kırmıza halıya baharı getirenlerden. Böyle içimi açan elbiselere bayılıyorum!


Dianna Agron'un giydiği elbisenin demode bir kesimi olduğunu düşünüyorum.


Kathy Griffin'in elbisesi fena değil.


Sara Baraeilles'nin elbisesini (özellikle sade oluşunu) ve bileziklerini sevdim ama saçın olayını anlamadım.


LeAnn Rimes çok ışıltılı ama neden olmasın?


Eva, bacaklaarın çok düzgün, mini elbiseler çok yakışıyor hep de giy zaten ama ben bu elbiseyi sevmedim. Herhalde şu eteğin önünden çıkan beyaz kumaşın oradaki işlevini kapamadım ben.


Selena Gomez genel olarak şık ama bu tarz yanardöner kumaşlardan yapılmış elbiseleri hiçbir zaman sevemedim. Biliyorum benim sorunum.


Florence Welch gibi sıradışı bir şarkıcıya sıradışı bir elbise yakışırdı zaten.


Beyonce'ye sarı saçları, parlak şortu ve ceketi çok yakışmış ama sarı saçları yüzünü biraz soluk mu göstermiş ne?


Bar Rafaeli'nin pantalonunun büzüşen paçaları dışında kombinini çok beğendim.


Gwyneth Paltrow'un dantelli elbisesi ona çok yakışmış.


Esperanza Spalding ismini ilk defa duyuyorum ama ödül de aldığı için kıyafetini koydum. Elbisesini hiç beğenmedim, beklemiş marul renginde. Ama ayakkabıları hoşuma gitti.

Şimdi sıra geldi çiftlereee:

Nicole Kidman & Keith Urban

Uzun süredir beyaz elbiseler içinde gördüğümüz Nicole Kidman kendisi için renkli bir seçim yapmış.

Jennifer Lopez & Marc Anthony

Jennifer Lopez, oldukça dikkat çekici. Elbisesi disko topu parçalarından yapılmış gibi duruyor. Eşiyle birlikte fazlasıyla iddialı bir çiftler. Bu arada JLo'nun saçının rengi çok güzelmiş.

Katy Perry & Russell Brand

Çok sevdiğim çiftlerden biri amaaa Katy bana yılın hayalkırıklığını yaşattı. Biz seni zevkli bilirdik Katy?


Neyse ki şovunda giydiği elbiseye bayıldım! Paylaşmadan geçemezdim.

Heidi Klum & Seal
Çok sevdiğim bir çift daha. Seal'ın ayakkabıları dışında her şey harikaa!

Chrissy Teigen & John Legend

Gucci'nin son koleksiyonu hakkında son postumda ne demiştim? Birçok ünlü de gördük daha da göreceğiz. Bu arada John Legend'ın takım elbisesi çok şık.

Şimdi de erkekler ne giymiş bir göz atalım:


Erkek modası hakkında çok bir bilgim olduğu söylenemez ama şunu söyleyebilirim ki böyle bir takım elbisenin altına o beyaz spor ayakkabılar giyilmez çocuk.


Seni çok seviyoruz Adam Levine ama yine de yakışıklılığına güvenip o kumaş pantalonu o botların içine sokma.


Kevin McHale'in taktığı kemerler dışında çok şık olmuş da cidden o kemerleri ben anlamadım.


Adam Lambert'ın tarzı bu. Yorum yapmıyorum.

Genel olarak beğendiklerim Jennifer Hudson, Natasha Bedingfield, Kelly Osbourne, Ciara (ayakkabılarını saymazsak) ve Rihanna. Erkeklerden John Legend. Beni gerçekten hayal kırıklığına uğratan Katy Perry. En saçma -tabii ki- Nicki Minaj. Genel olarak bu seneki Grammy ödül töreninde kötü giyinenler iyilerden daha fazlaydı. 

Ve ödülleri kazananlar:

  • En İyi Albüm: Need You Now — Lady Antebellum
  • En İyi Rap Albüm: Recovery — Eminem
  • En İyi R&B Albüm: Usher – Raymond vs Raymond
  • En İyi Pop Performans (Kadın) : Bad Romance – Lady Gaga
  • En İyi Pop Performans (Erkek): Just the Way You Are – Bruno Mars
  • En İyi Yeni Sanatçı:  Esperanza Spalding
  • En İyi Dans Şarkısı: Only Girl (In The World) – Rihanna
  • En İyi Elektronik / Dans Albüm: La Roux – La Roux
  • En İyi Hard-Rock Performans: New Fang- Them Crooked Vultures
  • En İyi Metal Performans: El Dorado – Iron Maiden
  • En İyi Country Albüm:Need You Now — Lady Antebellum
  • En İyi Pop Albüm: The Fame Monster — Lady Gaga
  • En İyi Rock Albüm: The Resistance — Muse
  • Yılın Şarkısı: Need You Now — Lady Antebellum
  • Yılın Albümü: The Suburbs — Arcade Fire

Ben La Roux'yu ve Muse'u zaten çok beğeniyorum bence kazandıkları ödülleri cidden hak etmişler.

Sizce kim şık, kim rüküş? Yorumlarınızı bekliyorum :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar