Senin, 28 Februari 2011

Haftasonundan Notlar

Evet, biliyorum hepiniz Oscar ödüllerinde kim ne giymiş diye bir yazı bekliyordunuz. En geç yarın o da gelicek ama önce haftasonundan detaylar var karşınızda.

Daha ne giydiğimi gösterdiğim fotoğraflar çekmiyorum ama aksesuarlarımı çektim, yavaş yavaş neler giydiğim de gelir :)

Tırnaklarımdaki rengi daha önce burada ve burada görmüştünüz.
Ama sonra sıkıldım, mavi ışıltılı boyaya batırılmış gibi yaptım. Altta fotoğrafı var.
Yüzük: Accesorize (az aramadım hani :D)
Çanta: Aldo



Neler aldım peki?

Mesela Zara'dan bu güzellik benim oldu :)
Maviyi ne kadar çok sevdiğim fazlasıyla belli oluyor sanırım.
 Bu arada Zara'nın yeni koleksiyonu tek kelimeyle harika olmuş, yavaş yavaş tüm mağaza benim olsun istiyoruum hatta aklım bu pantolonlarda kaldı.


Bunlar da bir dahaki sefere artık :D
İkinci fotoğraftaki mavi ayakkabılarda benim olmalııı.

Bu arada Vogue'un Türkiye'deki birinci yılının kutlandığı mart sayısını kaçırmayın!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar