Rabu, 23 Februari 2011

Jeremy Scott

Söz verdiğim gibi Jeremy Scott'un defilesi hakkında ayrı bir post hazırlıyorum. Ve bütün beğendiğim fotoğrafları koydum. Her fotoğrafın altına teker teker sevme nedenimi yazmayacağım çünkü tasarımların çok renkli ve eğlenceli olmaları bile yeterli. En iyisi ben susayım, fotoğraflar konuşsun :)







Değişik bir dekolte.


Defiledeki en normal kıyafetlerden biriydi sanırım. Çizgili sevdiğimi geçen postta da söylemiştim.



Hep kötü şeyler öldürür ve zararlıdır diye biliriz mesela sigara, alkol yada uyuşturucu gibi. Peki ya iyi, faydalı zannettiğimiz şeyler bizi öldüremez mi?
Bu fikri sevdim :)

Bu elbiseyi Grammy ödül töreninde Hayley Williams da giymişti ve benim çok hoşuma gitmişti. Bakmak isteyenler tıktık



Ben bu elbiseyi nasıl sevmem? Pelerini bile vaar :)

Veeee... Jeremy Scott
Pandalı ayakkabılara dikkat!

Hazır Jeremy Scott lafı açılmışken, Swatch için üç farklı saat tasarladığını da söyleyeyim.



Bu kanatlı saat benim olabilir meselaaa.


Buna da hayır demezdim hani.


Defiledeki favorileriniz ve saatlerden en beğendiğiniz hangileri?

P.S: Defile fotoğraflarının üstlerine tıklarsanız oldukça büyük boyda ve detaylı görebilirsiniz.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar