Sabtu, 19 Februari 2011

Yaz gelsiiin :)

Bu kaçıncı söyleyişim bilmiyorum ama yaz gelsin istiyorum. Ben aslında kışı da çok severim, kış çocuğuyum zaten ama karsız kışın bir anlamı olmuyor. Yaz gelince de havalar soğusun, kış gelsin diyeceğim, kendimi biliyorum hem yaz geldiğinde bikini sezonu falan derken son bir çırpınış kilo vermeye çalışacağız. Bir düşündüm de yaz da o kadar cazip gelmedi, deniz-kum-güneş ve okulun kapanması fikri dışında. Neyse yaz gelmese bile biz bu güzel fotoğraflara bir göz atalım.







Çoraba da elbiseye de çok bayılmadım aslında ama Melissa'lara bayıldım. Bu fotoğraf onların hatrı için bu postta.



Kesinlikle favorim!

Bu arada bir kez daha anladım insanlar lookbook'ta sadece giydiklerini/kombinlerini paylaşmıyorlar, bildiğiniz sanat yapıyorlar!
Siz hangi kombinleri beğendiniz?

fotoğraflar: lookbook.nu

Tidak ada komentar:

Posting Komentar