Minggu, 27 Februari 2011

Londra Moda Haftası

Bu sefer Londra Moda Haftası'nı günü gününe takip ettim ve bu sebeple favorilerimi daha erken göreceksiniz diyecektim ki yine üşengeçliği tuttu. Neredeyse Milano Moda Haftası'nın sonuna geldiğimiz şu günlerde benim favorilerimi görebiliyorsunuz. Neyse ne demişler? Geç olsun, güç olmasın!
O halde, daha fazla vakit kaybetmeden hemen başlayalım! :)

Bu arada fotoğrafları daha büyük ekliyorum, eğer böylesi daha iyiyse lütfen söyleyin. Detayları kaçırmamak için yine de üstlerine tıklayabilirsiniiz.

Antonio Berardi

Antonio Berardi

İlk fotoğraftaki elbise buz patencilerinin giydiği kostümlere benziyor ve o eteğin şekli çok hoşuma gitti.
İkinci fotoğrafta da cekete bayıldım. Bu arada onlar ne güzel ayakkabılar öyle.

Betty Jackson

Çok bir özelliği yok aslında ama ben beğendim, yoksa giderek kırmızıyı daha çok mu seviyorum :O

Bora Aksu

Bora Aksu

Bora Aksu

Bora Aksu

İkinci fotoğraftaki etekle üste bir de bu elbiselere bayıldım, hepsi alışılmamış tarzda. Çoraplar da harika. 

Burberry Prorsum

Transparan modası pelerinler ve mantolarla devam ediyor.

Charles Anastase

Charles Anastase

Metal süslemeler epey ilginç. Olsa da giysek :)

Charles Anastase

Size "Şans Elbisesi" diyebilir miyim?

Charles Anastase

Ay sen ne kadar şirin bir siyah atçıksın öylee :)

Clements Riberio

Clements Riberio

Renkten renge geçişleri, degradeleri biliyoruz ama desenden desene geçiş bizim için çok yeni. 
Ama harika bir fikir!

Danielle Scutt

Kadife ve mor. Bu elbise daha asil olamazdı.

David Koma

Puantiyeli eteği beğendim.
(Moda haftasıyla zerre kadar alakası olmadığını biliyorum, artık haberleri postların aralarını sıkıştırıyormuşum gibi olacak ama David Koma, Topshop için bir koleksiyon hazırlamış ve fiyatlar Topshop'un normal fiyatlarının üstündeymiş.)

Erdem

Karmakarışık bir deseni var ama gözü yormuyor. Beğenilmez mi?

Erdem

Önce maviyle başlıyor, sonra kumaş değişikliğiyle siyaha dönüyor. Ayakkabıları da beğendim.

Fashion East

Baştan sona beyaz ama o kemer tüm elbiseyi canlandırmış. Ayakkabılara tek kelimeyle bayıldıııııım.

Felder Felder

Maviyle yeşili ben birbirine çok yakıştırıyorum. Omuz detayları, kemer ve bileklikler asi bir hava katmış.

Felder Felder

Grafik desenleri severim, bir de böyle güzel olursa. Kemerle kullanılması bence daha hoş olmuş.

Felder Felder

Hani metal süslerin arkasındaki kısım olur ya, ceketi onun şekliyle süslemişler. Asi bir ceketi prensesvari tüylü bir etekle kombine edilmesi de güzel, çok görüyoruz artık zıt şeylerin beraber kullanılmasını ama olsun.
Bu arada Felder Felder'in defilelerinde de Ifw'de Gül Ağış'ın defilesinde olduğu gibi lacivert rujlar kullanılmıştı.

Holly Fulton

Holly Fulton

Holly Fulton

Tam bir Parisienne stili. Christian Loubountin'in fiyonklu ayakkabılarının muhteşem olduğunu söylememe gerek yok ama o ayakkabıları elinde olan mankene ne demeli? :)

Jean Pierre Braganza

Erkekler de renkleniyooor!

Jonathan Saunders

Jonathan Saunders

Grafik desenler + Canlı renkler = kalp

Julien MacDonald

Işıltılı, ihtişamlı ve sevdim.

Kinder Aggugini

Asi bir tarzda ve günlük hayata uygulanabilir.

Marios Schwab

Elbisenin kesimi, rengi ve kemer oldukça enteresan.

Mark Fast

Bu üst ve etek için ne söylemem gerektiğini bilmiyorum ama daha önce bu tarzda pek üst&etek kombini görmedim, o yüzden sevdim herhalde.

Mary Katrantzou

Mary Katrantzou

Mary Katrantzou

Mary Katrantzou

Her biri birer sanat eseri. Bu kıyafetleri düşünmek, çizmek, hayata geçirmek cidden sabır ister. Tasarımcıyı cidden takdir ettim. Hepsi çok çok güzel ama bunların içinden de seçmem gerekirse kolsuz elbise ve çiçek aplikeli etek birinci gelir. 

Matthew Williamson

Çiçekler, söylememe gerek var mı? :D

Matthew Williamson

Biker ceket ve neon pantalon birbirine yakışmış.

Matthew Williamson

Matthew Williamson

Bu fotoğraflar elbiseler için. Grafik desenler ve mavi degrade elbise, sizi sevdiim.

Michael Kors

Erkeklerin gardroplarından takım elbiselerini çaldık ama onları da kadınsılaştırmadan rahat edemedik.

Mulberry

Kapitone elbisenin üstünde çiçekler. Botlar da güzelmiiş.

Mulberry

Evet, sadece gri bir elbise hem de gri aksesuarlarla. Ama kesinlikle sıkıcı değil.

Osman

Osman

Osman

Bu elbiseler için ne desem bilmiyorum, sadece iki renkle harikalar yaratılmış. Hepsi benim olsun istedim.

Paul Smith

Gördüğüm tüm çiçekli elbiseleri beğeniyormuşum gibi oldu ama inanın öyle değil. Bu çiçekler tıpkı naturmort tablolardakiler gibi, o yüzden çok beğendim.

Pringle of Scotland

Gömleğin rengi çok güzel, kesimi çok ilginç. Bir de pantalonun grili mavili ekose desenini beğendim.

Roksanda Illincic

Roksanda Illincic

Açık renkte bir bluz, koyu renkte bir etek ve canlı renkte bir kuşak. Çok ama çok havalı.

Sass & Bide

Bu mantonun rengi de kesimi de muhteşem.

Sass & Bide

Ben kırmızıyı gittikçe daha çok seviyorum galiba, yok galiba kısmı fazla oldu :D

Sass & Bide

Sass & Bide 

Renkli denizkızı pullarını çok sevdim. Bu arada defiledeki tüm ayakkabılar benim olsun.

Temperley London

Temperley London

Temperley London

Temperley London

Tüm kıyafetlerden asalet akıyor. Hele son elbise için ne kadar uğraşıldığını düşünüyorum da sırf sarfedilen emek için bile takdire değer.

Thomas Tai

Siyah ve beyaz. Klasik ikili. Ama süet bluz pek de alışılmamış tarzda.

Eveeet, favorilerimin sonuna geldik. En çok Bora Aksu, Charles Anastase, Mary Katrantzou, Osman, Sass & Bide ve Temperley London defilelerini beğendim. Şimdi de sıra gözlemlerimde:
1- Kürke her ne kadar sıcak bakmasam da yükselişini göz ardı etmek mümkün değil.
2- Kıyafetlerde renklerden renklere geçişleri, ton değişimlerini biliyoruz ama bu defa farklı bir şey daha gördük: Desenden desene geçiş.
3- Çoraplar hala önemli. Elbiselerin altında desenli külotlu çoraplar, topukluların içinde dizüstü/dizaltı/soket çoraplar.
4- Elbiselerde bol miktarda tüy detayı vardı, genelde etek uçlarında ve mantolarda.
5- Kadife için NYFW'de yavaş yavaş yükselişe geçiyor demiştim ama artık hızla yükselişe geçiyor.
6- Canlı renkleri ve beyazı yine bolca gördük. Yine az da olsa tepeden tırnağa beyaz giyme trendi devam ediyor.
7- Deri bu sefer o kadar da baskın değildi. Evet, yine de az sayılmazdı ama daha önceki seferlerle karşılaştırırsak deri döneminin yavaş yavaş kapandığının farkına varıyoruz.
8- Transparan pelerinler, mantolar, etekler gördük.
9- Püsküller artmaya başladı.
10- Ekose deseninin her rengini o kadar çok gördük ki tereddütsüz şunu söylüyorum: Yeni moda ekose!

Şimdilik benden bu kadar, ama Milano Moda Haftası'nda tekrar görüşeceğiz ;)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar