Jumat, 18 Februari 2011

Topshop Sandstorm Collection

Topshop'un ilkbahar-yaz makyaj koleksiyonu satışa çıktı. Ben renklere bayıldım. Fazla uzatmıyorum, hemen fotoğraflara geçiyoruz :D


Eyeshadow Mousse in Glint

Eyeshadow Mousse in Tundra

Liner in Perpetual

Liner in Infinite

Liner in Tarnished

Liner in Zephyr

Liner in Equinox

Lipgloss Stick in Glisten

Lipgloss Stick in Ablaze

Creme Lipcolour in Daze

Creme Lipcolour in Tawny

Nails Duo in Wilderness

Nails Duo in Zealous

Bütün koleksiyon benim olsa da olur ama en en çok ilk iki fotoğraftaki Eyeshadow Mousseler benim olsa özellikle haki olanı bir de ojeler benim olsun, koleksiyonun geri kalanı olmasa da ben idare ederim :P

Siz neleri sevdiniz ve ya bu koleksiyonu beğendiniz mi?

P.S: Fotoğraf üstlerine tıklarsanız renklerini çok daha net görebilirsiniz.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar