Selasa, 22 Februari 2011

New York Fashion Week

Bütün haftasonumu New York moda haftasının defilelerine bakmaya adayarak favorilerimi bu postta topladım. 
Uyarı: Yüksek miktarda fotoğraf içerir!

Adam

Adam
Transparan elbiseler çok şık.

Altuzarra

Altuzarra
Kolejli modasının en önemli detaylarından baklava desenli süveterlerin militer veya deri parçalarla asileştirilmesi çok ama çok hoşuma gitti. Gelecek kış mutlaka bu tarzı deneyeceğim.

Anna Sui
Bu kıyafete öyle çok beğenmedim ama benim de böyle bir şapkam olsun istiyoruum :)

Band of Outsiders
Tam bir cumartesi günü kombini.

Bensoni
Bu elbisenin çok bir özelliği yok belki de ama sevdim, özel bir nedeni yok.

Carlos Miele
Tulumun baştan sona beyaz olması ve narçiçeği kuşak kalbimi çaldı.

Carlos Miele
Ben normalde kürke karşıyım ama tüm moda haftasında en çok hoşuma giden kürklü kombin buydu. Bu kombini baştan sona çok beğendim.

Charlotte Ronson
Haki rengini seviyorum, başka bir nedene gerek var mı? :)

Christian Siriano
Bu etek çiçek bahçesi gibi, çok sevdim. Sade bir şekilde kombine edilmesi de eteği ön plana çıkartıyor ve bu eteği daha da güzel yapıyor.

Christian Siriano
Yine çiçek sevgisi. Göğüs kısmının pullarla süslenmesi ve dikişlerin atmış gibi durması bu elbiseye ayrı bir hava katmış.

Costello Tagliapietra
Sarının bu tonunu sevmem ama eteğin elbisenin çift renkli oluşunu sevdim. Belki başka iki renk seçilmiş olsaydı daha da güzel olurdu.

Cynthia Steffe
Bu tarz elbiseleri sıklıkla görüyoruz aslında ama bordo eldivenler, bej/taupe botlar, siyah desenli çorap bu elbiseyi daha da cazip kılıyor.

Donna Karan
Bu elbiseyi giymek cesaret ve düzgün bacak ister.

DooRi
Garip bir elbise ama sevdim. Bir de herkese yakışacağını düşünmüyorum.

 DooRi
Elbisenin rengi, omuz detayı ve çizmeler. Hepsini sevdim.

Gregory Parkinson
Evet, neden ben bu kadar çiçeklere taktım ki? Ben de bilmiyorum ama birbirinden farklı birçok desenin beraber eğreti durmaması hoşuma gitti. Bence sonbahar için çok hoş bir seçim.

Imitation
Açık sarı ve leylak rengi birbirlerine çok uymuş. Bu arada kemere bayıldım.

Imitation
Bu fotoğraf da kemer için.

Isaac Mizrahi
Elbisenin rengi çok güzel, üstünde de fiyonk var. Sevmemem neredeyse imkansız.

Isaac Mizrahi
Elbisenin rengarenk minik pullardan oluşması çok hoşuma gitti. Tüm canlı renkler bir arada.

Jason Wu

Jason Wu
Bütün defileyi çok beğendim aslında ama en çok beğendiğim bu iki elbiseydi.

Jenni Kayne
Baştan sona aynı renk giyinmeye dair çok güzel bir örnek. Ayrıca kırmızı ruj da çok uymuş.
(Bu arada hiçbir alakası yok biliyorum ama mankenin yüzünü de çok beğendim.)

Alfabetik sıraya uygun ilerlediğim için şimdi sırada Jeremy Scott'un olması gerekirdi ama onun defilesinden o kadar çok beğendiğim şey var ki onun için ayrı bir post hazırlayacağım.

L.A.M.B
Elbisenin desenine ve sıcak renklerine bayıldım.

Lela Rose
Soyut bir tablo gibi.

L. Wren Scott

L. Wren Scott
Her iki elbisenin renklerini ve desenlerini çook sevdim.

Marchesa

Marchesa
Bu iki elbise prenseslere yakışır.

Marchesa
Bu elbise de kötü kraliçelere.
Bu üç elbise bana Pamuk Prenses masalını hatırlattı.

Monique Lhuillier
Renk geçişleri elbiseye derinlik katmış.

Monique Lhuillier
Yine benim çiçek takıntım :)

Oscar de la Renta
Hem maviden siyaha geçiş çok güzel hem de çok asil bir elbise.

3.1 Philip Lim
Gömlek elbise tarzında ama daha klas. Kollarındaki fermuarlara da dikkat. Değişik bir elbise.

Prabal Gurung
En çok hoşuma giden deri elbise oluyor kendileri.

Rebecca Minkoff

Rebecca Minkoff

Rebecca Minkoff
Bu kıyafetleri neden sevdiğimi açıklayamam çünkü onlara taptım. Günlük tarzda sokakta rahatlıkla giyilebilir ama sıradan değiller.

Rebecca Taylor
Çiçekli elbise olur hem de bu kadar güzel olur da ben istemez miyim?
Lütfeeen benim ol! (bknz. elbiseye sesleniş)

Rodarte
Değişik modelinden dolayı bu manto hoşuma gitti.

Rodarte
Defilenin en ihtişamlı parçasıydı.

Ruffian
Black Swan etkisi olabilir mi?

St. John

St. John
Krem rengi bir elbisenin sadece gri aksesuarlarla kombine edilmesi, pullu eteğin kahverengi ve griyle uyumu bence çok başarılı.

Tibi
(yine alakasız olacak ama bu mankenin de yüzünü çok beğendim.)

Tibi
Elbiselerin üstündeki geometrik desenli süslemeler alışılmamış tarzda, çok hoşuma gitti.

Thakoon
Normalde yan yana çok itici duran renkler bu elbisede gözümü hiç rahatsız etmedi.

Theykens Theory
Transparan bir bluzun günlük bir kombine dahil edilmesi ilgimi çekti.

Vena Cava
Çizgili şeyleri de severim ben, isterse birazcık daha şişman göstersin.

Victoria Beckham
Çok sade bir elbise ama iki tonlu oluşu ve elbiseye uyumlu çanta çok güzel.

Victoria Beckham
Bu etek mini de olsa çok zarif ve bootieler de çok güzelmiş bu arada.

Vievienne Tam

Vievienne Tam
Elbiselere yakından ve üstlerindeki detaylara dikkatlice bakın. İlginizi çekecek. Ya da ben öyle umuyorum.

VPL
Karamel rengine iki aydır taktım, bir de üste yapışan etekleri çok beğeniyorum. Daha ne olsun?

Yigal Azrouel
İlk bakışta bir iş elbisesi gibi. Ama yakından bakınca parlak kravat ve elbisenin rengi beni büyüledi desem yeridir.

Yigal Azrouel

Yigal Azrouel
Benim kalbime giden yol, renkli pantalonlardan geçer. Şu an bu pantalonlarla aşk yaşıyorum.
(kalp kalp kalp)

Yigal Azrouel
Bu renge bir isim vermem istenseydi bu renk günışığı rengi olurdu. Böyle bir mantom olsun ve sonsuza kadar beraber olalım. Bilgisayarın ekranından bana böyle bir enerji verebiliyorsa kim bilir benim olsa neler olurduu?

Benim favorilerim bunlar. En çok beğendiğim defileler Rebecca Minkoff, Jeremy Scott, Marchesa, Altuzarra, Jason Wu ve Yigal Azrouel oldu. Şimdi gözlemlerime gelicek olursak;
1. Deri hala önemini koruyor.
2. İster rengarenk desenli çoraplar olsun, isterse tek renk soket çorap olsun farketmez; çoraplar yine çok önemli ve burnu açık veya değil tüm topuklu ayakkabıların içine soket/dizüstü çorap giymeye tam gaz devam!
3. Her ne kadar karşı olsam da kürk yine sezonun önemli detaylarından, en azından yapay kürkleri tercih edin (Prada'da bile yapay kürk satılıyor artık.)
4. Kadife de yavaş yavaş yükselişe geçiyor, dikkat!
5. Bu beni çok çok mutlu eden bir nokta. Her geçen sene kışın koyu renkler giyilir tabusu yıkılıyor. Bu moda haftasında da gördük ki kışın mavi, mercan, pembe ve sarı gibi canlı renkler de kışın giyilir. Beyazı da unutmayalım, bu arada tepeden tırnağa beyaz giyinme trendi etkisini eskisine oranla az da olsa sürdürüyor.
6. Bazı defilelerde başları kapatma eğilimi vardı. Özene özene buna mı özendiniz?
7. Kıyafetlerde renk geçişleri azımsanamayacak miktardaydı.
8. Yine bazı defilelerde etnik desenlerden esinlenilmiş desenler vardı.
9. Bazı defilelerde tüy ve püskül detayları da ön plana çıktı.
10. Transparan etekler, elbiseler ve bluzlar gördük.

Bu arada eklemek istediğim bir şey var. Evet kabul ediyorum zayıf olmak güzel bir şey. Sakın o mankenleri falan kıskandığımı düşünmeyin ama mesela bu kadar zayıflık sizce güzel mi?

Bir de defile fotoğraflarının bir kısmına çok aceleyle baktım, gözümden kaçan güzellikler olabilir. Lütfen kusuruma bakmayın.

P.S: Fotoğrafların üstlerine tıklarsanız tüm detayları çok rahatça görebilirsiniiz.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar