Rabu, 16 Februari 2011

Yardım!

Öncelikle sizi dün neden habersiz bıraktığını anlatayım. Sömestr tatili bitti, biliyorsunuz ki. Eh, istemeyerek olsa da gittik okula. O kadar yoğun bir programımız var ki anlatamam. Daha ilk haftanın sonuna bile gelmedik ama haftaya iki sınavımız ve iki de projemiz var. Mart ayımız neredeyse tamamen doldu, bir de Mart ayında Almanca yeterlilik sınavım falan var, sunum hazırlamalıyım. Bir de bunların yanında dönem ödevim var. İçinizi sıktım, biliyorum ama yardıma ihtiyacım var! Bu kadar telaşın içinde neler hakkında bir yazı hazırlamalıyım bilmiyorum. Sürekli ünlülerin neler giydiği hakkında bahsetmek istemiyorum çünkü. Yeni ojeler mi tanıtayım, kendi kullandığım makyaj ürünlerinin swatchlarını mı göstereyim? Neler hakkında bir yazı okumaktan daha memnun olacağınızı yorum olarak bırakırsanız çook yardımcı olursunuuz :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar