Senin, 21 Februari 2011

OPI loves Turkey

Bu haberi biraz daha içimde tutarsam çatlayabilirim. Dün alışverişe çıkmıştım ki ne göreyim? Artık Türkiye'de OPIler vaaar! Kanyon'daki Douglas mağazasında bir sürü rengi vardı, daha da gelecekmiş. Normal renkleri 27 tl, DS serisi de 39 tl. Ben internetten alışveriş yapmadığım için bu haber beni nasıl mutlu etti anlatamam, anca yurtdışına gidersem ya da giden bir tanıdık bulursam kavuşabiliyordum OPIlere. Dün bu rengi aldım ama ileride neleri alacağıma dair listem hazır sayılır :)

Green-wich Village

Yakında almayı planladıklarım:

Suzi says Feng-shui
Russian Navy Suede
Here Today.. Aragon Tomorrow Suede
No Room for the Blues
Sparkle-icious
DS Magic
Catch Me In Your Net

Şansım varsa bir de Absolutely Alice

Şimdilik listem bu kadar ama yakında upuzuuun olur :)
Bu arada bu haber aslında beni çok çok çok mutlu etti ama kelimeler yetmiyor mutluluğumu anlatmayaaa :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar