Selasa, 01 Maret 2011

Lüks Serisi ve Kıskançlık

Öncelikle blogspot adreslerine iletişimin kesileceğini öğrendim ve aşırı kızgınım. Belki bir kısmınız bu yazıyı görüntüleyemiyecek bilemiyorum. Ben de kendi DNS ayarlarımı değiştirmeye çalıştım ama ne kadar yapabilmişimdir, onu da bilemiyorum. Şu an içimde kalan birkaç kelime var bu "sevgili" yasağı çıkartanlar için. Ben yine de susup normal normal yazımı yazacağım.

Son okuduğum kitap Lüks serisinin üçüncü ve son kitabı Kıskançlık. Bu serinin genel olarak konusu 19. yüzyılda sosyetenin yaşamı, onların altındaki kesim ve dedikodular. Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki bu 1800lü yıllarda geçen bir "Gossip Girl". Dedikodu sitesi yerine gazetelerdeki dedikodu köşeleri var ve Serena, Blair, Dan, Jenny, Nate ve Chuck gibi tüm karakterlerle eş biri var. Ama aralarındaki ilişkiler ve olaylar tamamen farklı. Ben çok beğendim. Hem tarihli bir şeyler olsun, hem de eğlenceli biraz da romantik olsun diyenler için birebir. Her kitabın sonunda bir sonrakinde neler olacak diye bir heyecan yaşıyorsunuz ve tek bir sıkıcı paragraf bile yok :)




Lüks'ün arka kapağını okumak veya satın almak için buraya
Fısıltılar için buraya
Kıskançlık için de buraya tıktık.

Bu arada ne zaman başka bir kitap hakkında yazarım bilmiyorum, okul için kitap okumaktan kendim için okuyamaz hale geldim ne yazık ki. Yine de herhangi biri çok hoşuma giderse, mutlaka haberdar olursunuz :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar