Selasa, 15 Maret 2011

Chocolate Day and News

Bugün tüm sağlıklı beslenme kurallarını yerle bir ettim, kendimi çikolataya vurduum :D


Merak etmeyin, hepsini yemediiim :D

Kendimi çikolataya vurdum çünküü... iki hafta içinde üç tane hatta dört tane çok çok çok önemli projem var, bi de sınavlar cabası. Ben çikolata yemeyeyim de kimler yesiin? :D
Beni bu iki hafta süresince çok sık göremeyebilirsiniz ama merak etmeyin ben yaşıyor olacağım. Yine de her gün buralarda olmaya çalışmayı düşünüyorum.
Neyse sizi daha fazla okul problemlerimle sıkmamalıyım bence.

Son günlerde şık giyinmiş ünlüleri paylaşmak isterdim ama öyle çok fazla beğendiğim bir görüntü çıkmadı karşıma ne yazık ki :( Bir tek Charlize Theron'un denim modasını bu kadar iyi uygulamasına bayıldım.


Denim modasını uygulamak isteyenler için bence bir örnek gerekliyse o da kesinlikle budur! :)

Bu arada bloglar açılacakmış diye okudum burada, doğru mudur?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar