Jumat, 11 Maret 2011

Mavi & Beyaz

Öncelikle THANKS GOD, ITS FRIDAY!!! diye bağırmak istiyorum. Bu haftayı da bitirdik, hem bugün Almanca sınavım vardı, onu atlatınca epey bir rahatladım. 85 üzerinde alırsam kendimi ödüllendirmeyi planlıyorum, biraz zor o ama olsun. Şimdi baştan uyarayım çok karman çorman bir post olacak bu sanırım.

Bugün okul serbest kıyafetti, ben de kışa yakışacak bir şeyler giymek istedim. Evet, ne giydiğimin fotoğrafı yok çünkü ben sabah evden çıkarken fotoğraf makinemi yanıma almayı tamamen unuttum, zaten sabahları çok bir zamanım olmuyor. O yüzden bir dahaki sefere artık diyorum. Mavi-beyaz çizgili kazak ve mavi kot giyince ojelerim de farklı renkte olmasın dedim. Vee ta-ta-ta-taaa, işte karşınıza bir kez daha çatlak ojeyle çıkıyorum!



Bu da kazağım, artık kombinimi hayalinizde canlandıracaksınız :)

Pastel'in beyaz ojesini ve

Alix Avien'in lacivert çatlak ojesini kullandım.

Sizi baydım sanırım ama fotoğrafını bir de çiçekli fonda çekeyim dedim.

Şimdi bu ne diyeceksiniz? Hemen anlatıyorum. Bu oje kutularımdan birinin üstündeki resim. Dün kar ve kar tatili için tüm umutlarım biterken bu resimdeki çocuklara çok özendim. Hemen de fotoğrafını çektim. Bu kutuyu Ikea'dan almıştım yılbaşı zamanından biraz önce ama içi zencefilli kurabiyeyle doluydu :D Sonra çok sevdim ve şimdilik ojelerimin bir kısmı bu kutuda sürülmeyi bekliyor :)

Umarım hoşunuza gitmiştiir :)
Bu arada şu an dışarıda hava muhteşem; bir parka gidip çimlerin üstüne uzanmak, belki biraz uyuklamak istiyoruum, bana katılmak isteyen? :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar