Jumat, 25 Maret 2011

NARSmania

Dün çıkışta İstiklal Caddesi'ndeki Demirören'e gitme şansım oldu vee içindeki devasa Sephora'dan tabii ki eli boş dönmedim :) Son zamanlarda aşırı kozmetik alışverişi yapmaya başladım bu arada, hayırdır inşallah! Uzun süredir alıp almamakta kararsız olduğum Schiap ruj benim oldu. Başka Schiap renginde ürün yok, yeni renkler keşfetmem lazııım :D Rujun özelliklerine gelicek olursak semi-matte, o yüzden dudağı çabuk kuruyanlar için biraz kullanışsız. Rengi ojesiyle aynı, ojeye bakmak için buraya tıktık. Fotoğraflara gelirsek:





Bir de makyaj yaptım, pek tarzım değil ama olsun. Gerçek makyaj bloggerlarına bırakıyorum yorumu, ben de makyaj yapma kabiliyeti var mı? :D



Başka yeni renklerini keşfedene kadar Nars ürünlerine bir ara vermeyi planlıyorum, malum daha çok keşfedilecek marka var :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar