Kamis, 03 Maret 2011

Milano Moda Haftası

Eveet, şimdi de sıra geldi Milano Moda Haftası'na. Şu sıralar Paris Moda Haftası var ve ben biraz gecikmeli mi yayınlıyorum ne? :D Neyse beni olduğum gibi sevin artıık :)

Alberta Ferretti

Alberta Ferretti
Birincisi bu tarz şok etkisi yaratan renklere karşı sevgim büyük, ikincisi de bu kıyafetler bana Twiggy'i hatırlattı.

Albino
Pelerin-ceket karışımı üstün ve pantolonun dokusu özellikle çok ilgimi çekti.

Aquilano Rimondi

Aquilano Rimondi

Aquilano Rimondi
Elbiselerin renkleri pastel tonlarda, üstlerinde lame süslemeler ve zımbalar var. Kısacası ben elbiselerin birçok tarzın karışımı olmalarını sevdim.

Bottega Veneta
Bu kaban da bana Twiggy'i hatırlattı. Hatta benzer bir çizim de var.


Bottega Veneta

Bottega Veneta
Desenler, dokular, renkler. Hepsi harika! Hangi birinden başlasam bilemiyorum.

Bottega Veneta
Transparan ve dantel modasının çok iyi bir karışımı.

Brioni
Mavi renge olan bu özel ilgimi gözden kaçırmanız mümkün değil herhalde.

Brioni

Brioni
Doğru bildiniz! Diğer bir takıntım da zımbalar :)
Bu arada defiledeki ilginç aksesuar seçimi de dikkatimi çekti.

Şimdi sırada D&G ve Dolce&Gabbana olmalıydı ama onlar ayrı bir yazıyı kesinlikle hak ediyorlar!

Dsquared2
Hafif cowboy tarzında ama ben mantoya ve kemere bayıldıım.

Emilio Pucci
Pucci'nin muhteşem desenlerini bilmemek mümkün mü? Bu elbisenin de rengi de desenleri de harika.

Emilio Pucci
Gelecek kış gelse de böyle giyinsek...

Emilio Pucci

Emilio Pucci

Emilio Pucci
Modern saray elbiseleri. Altın rengi süslemeleriyle hepsi tek kelimeyle şahane!

Etro
Büyükannelerimizin ördüğü kazakların rugan/deriyle asileştirilişlerine şahit oluyoruz.

Fendi
Her ne kadar karşı olsam da söylemek zorundayım ki kürk modası erkeklere de sıçradı!


Francesco Scognamiglio
Derin dekolte, altın rengi güller ve çok ama çok güçlü bir kadın figürü.

Francesco Scognamiglio
Bu seferde derin bir bacak dekoltesi ve zarif bir görünüm.

Francesco Scognamiglio

Francesco Scognamiglio
Bu fotoğraflar da şu süpersonik/şahane/muhteşem ötesi çizmeler için.

Gianfranco Ferre
Bu rengi sevdiğimi tekrar etmeme gerek var mı?

Gianfranco Ferre
Kumaş şeritlerinden yapılmış bu bluz çook şık olmuş.

Gucci

Gucci

Gucci

Gucci

Gucci

Gucci

Gucci

Gucci
Bu elbiselerin hepsi mükemmel. Renkli kürkleri ve elbisenin kenarlarındaki çiçekleri de çok beğendim. Ve iddia ediyorum bu koleksiyonda yaz koleksiyonu kadar çok beğenilecek ve birçok ünlünün üstünde göreceğiz.

Iceberg
Bu çiçek işlemeli kazak çook güzel.

Iceberg
Bu tarz desenlere bayılıyoruum.

Jil Sander

Jil Sander
Yaz koleksiyonundaki neon renkli etekleriyle kalbimi çalan Jil Sander, bu sefer de saks mavisi etek ve mantoyla beni can damarımdan vurdu.

MaxMara
Tam ekose diyemeyiz ama "plaid" desenin yükselişe geçişinin bir kanıtı daha.

Moschino

Moschino

Moschino
Erkeklere hala özeniyoruz.

Moschino
Ayıcıklı yaka harika olmuş.

Moschino
Sıradan bir siyah elbiseyle bu elbisenin arasındaki fark belindeki detaylar.

Moschino Cheap&Chic


Moschino Cheap&Chic
İngiltere'nin sembolü kırmızı telefon kulübeli ve Paris'in simgesi haline gelmiş Eyfel Kulesi baskılı elbiseler giyilesi ve oldukça eğlenceli gözüküyor.

No.21
Bu kırçıllı elbise ve aksesuarlarıyla uyumu farkı yaratan nokta olmuş.

Prada
Denizkızlarından ilham alınmış bu elbise çok zarif.

Sportmax

Sportmax
Pelerin ve taba rengi rugan trençkot çok güzel.

Sportmax
Bu transparan, çiçekli ve kırmızı/turuncu şeritli birçok trendi birarada taşıyor ama herkese yakışmaz bence, bu tarzda giyinirken dikkatli olunmalı.

Versace

Versace

Versace

Versace

Versace

Versace
Militer tarzdaki mantolar, Türk desenlerini andıran desenli mantolar/elbiseler, etekleri tüylü elbiselerin hepsi tapılası.

Versus
Geometrik desenli gri parıltılı üst ve mavi parıltılı pantolon çok şık.

Benim beğendiklerim bu kadar ama en beğendiğim defilelere gelicek olursak favorilerim Aquilano Rimondi, Bottega Veneta, Emilio Pucci, Gucci ve Versace. Şimdi de izlenimlerim ve gözlemlerim;
1- Kürk modası erkeklere de bulaştı.
2- Genel olarak koyu renkler canlı renkler daha baskındı.
3- Transparan trendi tam gaz devam ediyor.
4- Ekose deseni yine yavaş yavaş yükselişte.
5- Dantel ve tüyleri özellikle etek uçlarında olmak üzere sıkça görmeye başladık.
6- Dolce&Gabbana'yla ilgili hazırlayıcağım bir sonraki yazıda da göreceksiniz, gelecek kışın deseni yıldızlar olacak.

Ciao ;)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar