Rabu, 02 Maret 2011

Oscars

Arada bir kumanda panelime ulaşabiliyorum o yüzden yazılarıma hem wordpress'ten hem de buradan devam etme kararı aldım. Neyse her şeyin kısa bir süre içerisinde yoluna gireceğini umarak devam ediyorum.

Önce hepimizin ne giydiğini heyecanla beklediğimiz bir isim, Natalie Portman'la başlıyoruz.


Bu tarz elbiseleri görmüşlüğümüz var ama yine de çok güzel.


Mandy Moore beni çok şaşırttı. Biz onu genelde asi bir kız olarak tanımıştık ama ten rengi bol ışıltılı elbisesi çok yakışmış.


Nicole Kidman, bizi fazlasıyla hayalkırıklığına uğrattı.


Sandra Bullock'un elbisesi çok zarif ve straplez olmasına rağmen göğüs kısmını farklılaştıran detaylar elbiseyi sıkıcı olmaktan kurtarıyor.


Amy Adams'ın özellikle elbisesinin rengine bayıldım, bu elbisenin üstüne zümrüt mücevherleri çok abartılı yada boğucu bulanlar mutlaka olacaktır ama ben maviyle yeşilin uyumunu oldum olası severim. Bilmeyenler buraya bir bakın.


Tam Jennifer Hudson zayıfladı, çok güzel giyinmeye başladı derkeen bu elbise olmamış.


Reese Witherspoon, risk almayarak şık olmayı başarmış.


Penelope Cruz'un elbisesi çook yakışmış ve Javier Bardem'le güzel bir çiftler bana kalırsa.



Celine Dion da Gwyneth Paltrow da çok şıklar aslında ama bu tarz kumaşların beni bir sebebi olmadığı halde rahatsız ettiğini söylemiştim, burada yazdığım gibi.


Grammy'de Givenchy elbisesiyle beni kendine hayran bırakan Florence Welch'ten beklediğim elbise bu değildi ne yazık ki.


Kadifeyi zaten severim, ne diyebilirim ki Maria Menounos için çok şık olmuş dışında?


Halle Berry de ten renginin ve ışıltının cazibesine kapılanlardan.


Jennifer Lawrence elbisesinin kesimi sade, rengi dikkat çekici ve kendisi de güzel.
Bana Scarlett Johansonn'un daha önce giydiği bu elbiseyi anımsattı ama bu elbisenin etek kısmı kesinlikle daha şık ve Jennifer Lawrence bu tarz bir elbise daha çok yakışmış.


Scarlett Johansonn demişken bu da Oscar'daki elbisesi.


Çok beğendim diyemem ama yine de yakışmış.


Anne Hathaway de kocaman bir hayalkırıklığı.


Genç yıldızlardan Hailee Steinfeld bu elbisenin içinde çok sevimli gözüküyor, bu elbise için de balerin etkisi diyebilir miyiz?


Michelle Williams da sade, transparan ve şık.


Hilary Swank de ışıltılı bir elbise tercih etmiş, yeni trendleri de takip ettiği tüylü etekten belli oluyor.

Bu sene çoğunluğun şık olduğu bir Oscar töreni gördük ama bence en en en güzel olanlar kimlerdi?
My best-dressed Oscars go to...

Mila Kunis

and


Cate Blanchett.

Sizin favorileriniz hangileri?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar