Rabu, 09 Maret 2011

H&M Wishlist

H&M'in nisan/mayıs aylarında mağazalarına gelecek olan yeni koleksiyonundan favorilerimi seçtim bile. 
Göz atmak isteyen? :)

Bu yaz dantel ve beyaz çok moda. Bu bluzu kot şortla kombine etsem sizce de çok havalı olmaz mı?

 Bu renge karşı çok ciddi bir zaafım var. Belindeki kemer elbisenin havasını tamamen değiştirmiş.

Bu dantelli ve püsküllü üst de çok şık bana kalırsa. Kot şortla yine çok yakışacağını düşünüyorum.

Ve evet bu gözlükleri hangimiz hatırlamıyoruz ki? Yüzüme yakışacağından şüpheliyim ama olsun.

Bu yaz renkli pantolon koleksiyonuma bir sürü yeni üye katılacakmış gibi duruyor.

Size de Miu Miu'nun şu meşhur kuşlarını anımsattı mı?

Tabii ki bikinisiz olmaz :)

Yaz geceleri için çok hoş bir seçim bence. Hem yakasındaki fırfırlar bu elbiseyi sıkıcı ve sıradan olmaktan kurtarıyor.

Çok aksesuar kullanan biri olmasam da bu kolye çook hoşuma gitti.

Kışın ne kadar çok sabo aradığımı bilen bilir ama yaz için olanları şimdiden kalbimi fethetti bilee :D

Renkli renkli bu çanta da benim olsun, bu arada bu çanta Jil Sander'ın çantasına fazlaca benzemiyor muu?

Bir tek renklerinin tonuyla transparanlığı farklıymış gibime geldi sankii :)

Bu arada dışarıda çook güzel kar yağıyor, okulu da kırdım zaten. Keyfime diyecek yok anlayacağınız. Eğer böyle kar yağmaya devam edecekse yaz birazcık daha geç kalabilir belki de...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar