Jumat, 25 Maret 2011

NARS Schiap

Evet bu sıralar sıkça oje görüyorsunuz ama başka şeyler okumak isterseniz de mutlaka söyleyin :) Geçen gün burada gösterdiğim setteki ojenin cazibesine kapıldım ve hemencecik sürdüüm. Öncelikle rengi çok canlı ama neon yada cart olmayan bir pembe. Bana kalırsa tamm bir yaz rengi, geçen sene turkuaz ojeye takmıştım; bu yazın favorisi şimdiden belli oldu. Ama yine de zaman neler gösterir bilinmez, belki de gelir başka bir oje de kalbimde taht kurar :) Olamaz mı? Olabilir... Her neyse biz ojemize geri dönelim :D Tek kat sürüldüğünde tırnak yatakları gözüküyor, zaten gerçek rengin görülebilmesi için en az 2 kat şart. Ben de iki kat sürdüm ve bu oje burada gösterdiğim ojeden de hızlı ve oldukça parlak kurudu. Ojelerinin daima parlamasını isteyenlerin bile herhangi bir topcoat sürmesine pek gerek yok bence. Ben çok konuştum şimdi de fotoğraflara gelelim bence:

flaşsız

flaşlı

Neden bilmem başka gösterilmeye değer bir fotoğraf çekemedim. 
Bu ojeyi bence almalı mısınız yoksa benzeri bulunur mu kısmına gelicek olursam, bu ojenin bir benzeri bulunabilir (benim pembelerim arasında yok ve herhangi bir benzeri ben denk gelmedim.) ama ben yapısını da sevdim. Tabii ki yine de karar sizin. 

Çok azıcık daha dayanırsak bu cuma günü ve bir koca hafta daha bitecek :)
Herkese günün geri kalanında bol şans! :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar