Sabtu, 26 Maret 2011

Bu Haftanın Şarkıları

Bu haftam bool müzikli geçti, ben de birkaç şarkıya feci taktım. Hep moda hep makyaj hep oje olacak değil ya biraz cumartesi cumartesi parti havasına girme zamanı ;) E o zaman gelsin şarkılar:

Yeni çıkan:


Hafif melankolik:

 
Uyandım
Saat üç, dört, beş
Bana hiç farketmez
Ne zaman çalınsa kalbim
Derler ki bir arkadaşa bakıpta çıkacaktık.

Favori spor şarkım:

Bu şarkıyı önceden de pek severdim ama bu hafta spor yaparken çok sık denk geldi, herhalde ritminden dolayı yeniden favorim oldu, klibi de güzeldir ;)

Vee parti şarkılarııı:


Esas bu şarkıya çok feci taktım, favorilerimin favorisi. Uzun süren ödev hazırlama sürecinde pek sık dinliyoruum.

Bu arada 100. postumu da hazırlamış bulundum, devamının gelmesi dileğiyle :) Herkese bol eğlenceli bol müzikli bol partili cumartesiler! Ciao ;)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar