Senin, 21 Maret 2011

Mixed

Rihanna bu sefer alışık olduğumuzdan daha sade bir tarzda giyinmiş ve bence yine çok hoş olmuş. 
Onca iddialı kıyafetten sonra sadelik de değişik geliyor insana. Kazak-elbiseye ve çantaya bayıldım.

Olivia Munn, hafif bronz teniyle ve çiçekli elbisesiyle baharı çoktaan getirmiş :)
Yazın trendlerinden çiçek deseniyle ilgili yazım için tıktıık

Eva Longoria'yı eşinden ayrıldıktan sonra ilk defa bu kadar enerji toplamış ve ışıl ışıl görüyorum. En sevdiğim ünlülerden biri olduğu için bu kadar çabuk toparlanmasına ve eski enerjisiyle geri dönmesine çook sevindim.


Michelle Trachtenberg'i genelde Gossip Girl'i seyredenler bilir, pek de kötü bir kız rolündedir ama burada bu zarif elbisesiyle olsa olsa melek olur :) Elbisenin rengine, işlemelerine, her şeyine bayıldııım.

Selena Gomez'i genelde bu tarz elbiselerin içinde göremiyoruz. Hep daha hanım hanımcık, cici kız modelindeki elbiseleri tercih ediyor ama dantel, deri, zımba ve grafik desenli bu elbisesi de çok yakışmış. Arada bir bizi böyle şaşırtabilir :) Bu arada saçlarını da genelde dalgalı olarak görüyoruz ama düzleştirilmiş saçlar da ona çok yakışmış.

Zoe Saldana'nın elbisesinin rengi çok çok güzel, kesimini de beğendim. (Anlaşılan cut-out elbise trendi tamamen kaybolmadı.) Ama o sivri burun platform ayakkabıları hiç mi hiç sevmedim.

Sizin beğendikleriniz, beğenmedikleriniz?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar