Jumat, 18 Maret 2011

NARS Pokerface

Bu yaz çok moda olacak oje renklerinden biriyle karşınızdayım bu sefer. (En yakın zamanda bu yazın oje trendleri hakkında bir yazı hazırlamayı planlıyorum zaten.) Nars'ın ilkbahar koleksiyonundan, hafif mavi tonlu lila. Ben rengini çok seviyorum, başka ojeler gibi uçları hemen atmıyor. (Bende 4 gün en fazla gün bir şey olmadan kaldı ama sizi bilemem -bu arada tırnağımda uçları atmadan en çok 3 gün dayanır.) Bu rengi mağazalarda artık bulamayabilirsiniz ama internette bulursanız almanızı öneririm :)

Bu fotoğrafın üstüne tıklayıp devasa boyda baktığınız zaman da göreceksiniz ki çok çok az da olsa içinde sedef var.




P.S: Burada yazdığım set, gelmiş hatta Nişantaşı mağazasında bitmiş. Beni aramalarını rica etmiştim ama ulaşamışlar. Caddebostan mağazasından getireceklermiş, önümüzdeki hafta kavuşacağım umarıım :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar