Selasa, 29 Maret 2011

Şeftali & Bronz

Sürekli kırılmaya başlayan tırnaklarımla başa çıkabilmek için kısacıık kestim ve hem bu yaz hem de önümüzdeki sonbahar öne çıkacak renklerden şeftali rengini seçtim :) Aslında tam şeftali rengi diyemem, biraz daha açık. Ama somon renginden daha koyu gibi. Ben belirli bir rengi yakın tonları arasından rahatça seçebilirim ama iş tanımlamaya gelince olmuyoor, neyse siz fotoğraflardan rengini anlayın artıık :)


Golden Rose 111

Aslında fotoğraflarda gözüktüğünden çok azıcık daha canlı. Bu renk bana hiç yakışmadı bence, daha bronz tenlilere yada benim kadar beyaz olmayan herkese yakışabilir ama :)

Size bu rengin moda olduğunu söylemiştim bu da kanıtım. Lanvin defilesinden. 

Bir de Oscar gecesi Amy Adams da bu tonlarda bir oje sürmüştü ama bundan daha net bir fotoğraf bulamadım :(

Sonraa bu yazının bitmesine yakın sıkıldım, bronz rengi ojeyle birkaç tane uyduruk desen yaptıım :D

sol el

sağ el
Desenler: Flormar Supershine 10 

Bugünlük benden bu kadar, herkese bool ojeli haftalaar! Ciao ;)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar