Selasa, 01 Maret 2011

Bloguma Dokunma!

Bu konuda ne yapacağımı bilemez haldeyim, wordpress adresine geçiş bir çözüm olabilirmiş ama herhangi biriniz bana yardımcı olabilir mi? Bu arada ülkenin o kadar sorunu varken blogları kapatmak niye bilmiyorum. Önümde geleceğim için yurtdışı seçeneklerinin de olduğunu bilmek ilk kez beni bu kadar mutlu etti. Yönetimdeki tüm herkese sesleniyorum, daha büyük sorunlarımız varken (ki bloglar birer sorun değildir.) bloglarımızı rahat bırakın!!!


Size şunu söylemeliyim ki bir aydır blogum var ve bu işten büyük bir keyif alıyorum, kolay kolay da vazgeçmeyi planlamıyorum. Birkaç gün boyunca belki irtibatımız kopabilir ama şunu bilin ki ben yine bir yolunu bulup yazmaya devam edeceğim; bu bir ay boyunca blogumu takip eden, yorumlarıyla yazılarımı renklendiren tüm herkese çoook teşekkürler :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar