Minggu, 20 Maret 2011

Wonder Woman

MAC'in beni en çok heyecanlandıran koleksiyonlarından biri olan Wonder Woman en nihayetinde Türkiye'ye geldi. Bu koleksiyon hakkında burada ve burada yazmıştım. Hemen gittim, alışverişimi yaptım tabii ki :)
Rujlardan Marquise D' ve lipglasslardan Athena's Kiss benim oldu. Bu arada liplass jumbo boyda, yapısı yoğun ve ben sevdim. Şimdi keşke Emancipation ve Wonder Woman'ı da alsaydım diyorum. Şimdi de gelelim fotoğraflaraaa...





Marquise D'

Bu renk çok çok çok harika, hafif ışıltı birazcık şeftalimsi .çok çok güzel bir renk :)
Koleksiyondaki ürünleri gördüğüm ilk andan beri bu rujun benim olması gerektiğini biliyordum!


İşte jumbo boy fırça :) Bu kocaman fırçayla liplass'ı sürmek oldukça kolay ve pratik. Keşke hep böyle jumbo boy ürünler olsa ama kullan kullan bitmez, o da ayrı bir mesele :D



Athena's Kiss
(Bu arada ne kadar da beyaz tenli olduğumu görmüş oldunuz :D)

Wonder Woman hakkında bu kadar bıdı bıdı yapmışken eklemezsem olmaz:
Wonder Woman'ın filmi yeniden çekiliyoor!


Vee yeni "Wonder Woman" Adrianne Palicki.
Sizce olmuş mu?
Benden onayı aldı, sizin onaylarınızı bekliyor ;)
Bu arada bu kadın, Mandy Moore'u andırmıyor mu, yoksa ben mi saçmaladım? 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar