Senin, 07 Februari 2011

IFW

Öncelikle bu post oldukça uzun, detaylı ve bol fotoğraflı olacak. Ama hepinizin buna hazır olduğundan eminim. IFW'e gitmedim ama çeşitli sitelerden elimden geldiğince takip ettim. Sizinle tüm defilelerin fotoğraflarını paylaşmadım, sadece favorilerimi paylaşıcam.

Kıyafetlerimde asla vazgeçemediğim lacivertin siyahla kombine edilmesi çok hoşuma gitti. En yakın zamanda diz boyunda yüksek belli bir lacivert eteğim olursa bunun tek sorumlusu bu kombin olacak :)
Gül Ağış

Bu modeldeki elbiseler her zaman çok hoşuma gidiyor. 
Günseli Türkay

Bu manto ve elbise karışımı kıyafet alışılmamış tarzı ve yeni sezonda ön plana çıkacak rengi beni kendine çekti.
Özlem Kaya

Elbisenin dokusu farklı bir etki bırakıyor.
Rana-Berna Canok

Bu desenin Miu Miu'yu hatırlattığı söylense de, canlı rengi sayesinde çok eğlenceli bir tarzı var.
Zeynep Erdoğan

Bu kazak-elbisenin gömlekle kombine edilmesini sevdim ve günlük hayatta oldukça rahat kullanılabilinecek bir tarz.
Zeynep Erdoğan

Bu elbisenin lacivert oluşunun beğenmeme sebep olduğunu düşünüyorum bir de güçlü bir kadın imajı yaratıyor.
Zeynep Tosun

Favorilerim bu kadar. Bir önceki moda haftasında koleksiyonuyla büyüleyen Özgür Masur beni hayal kırıklığına uğrattı. Bir de hemen her koleksiyonda deri kıyafetlerin ya da deri aksesuarların olması dikkatimi çekti. Anlaşılan deri, bu sezonda da moda dünyası üzerindeki hakimiyetini sürdürecek.

Şimdi de bazı markaların sürprizlerinden bahsedeyim. Duymayanınız kalmamıştır ama birazcık da ben bahsedeyim. Tween'in iki sürprizi vardı. Birincisi Irina Shayk


Ve Dita von Teese'di. Büyük ihtimalle IFW'nin de en büyük olayı buydu.


Mavi'nin de sürpriz konuğu size birkaç gün önce tanıttığım tasarımcı Charlotte Dellal'ın kız kardeşi Alice Dellal'dı.


Bu defaki moda haftasında bir ilk de vardı. Türkiye'deki ilk takı tasarımı defilesi. Bu ilke imzasını Deniz Kaprol attı.


Ve Niyazi Erdoğan'ın "Dolmuş" koleksiyonu olay oldu.
Özellikle bu t-shirt ve "miras değil alın teri" sözü en çok akılda kalanlardan biri oldu.


Bu moda haftasında bazı koleksiyonlar yetersiz bulunsa da erkek modası açısından ümit vericiydi ve Türk modacıların geleceği hakkında bir fikre ulaşmamızı sağladı.

Eveet, uzun bir postun sonuna geldik. Umarım hoşunuza gitmiştir :)

P.S: Fotoğraflara tıkladığınız zaman kocamaan olacaklar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar