Minggu, 06 Februari 2011

Shopping Haul

Bu post aslında birkaç saat önce gelicekti ama teknik sorunlar (bilgisayarımın saçmalamaya başlaması gibi mesela) nedeniyle bu saate kaldı. Dün alışverişe çıktım ve işte sonuçlaar:

Inglot'ta ojelerin normal fiyatı 19 tl. Ancak "3 al 42 tl öde" kampanyası vardı. Ben de hep alıp almamak arasında kalıyordum ve Inglot ojeler hakkında birçok iyi yorum duymuştum. E haliyle fırsat bu fırsat diyip aldım.

XL7 (Flakies)
Mavi pırıltılı.

XL6 (Flakies)
Yeşil pırıltılı.

970
Bu ojeyi Chanel Riva'nın dupesi olabilir mi acaba diye aldım, olmasa bile bebek mavisi çok güzel bir renk. Bu ojeleri en yakın zamanda deneyip, size göstericem.

Ve bu portföyü Dorothy Perkins'ten aldım. Bir de taba rengi vardı.

Sizler hafta sonunda neler yaptınız, neler aldınız?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar